Podria ser tu o jo

exlovers-620x477

Llegeixo Amor fora de mapa i penso que en Llull podries ser tu o jo. El personatge podria ser un home o una dona, però no sé si és cosa de l’autor o si és cosa meva. En Llull em recorda algun dels meus moments més baixos i em recorda els que tu havies compartit amb mi, en algun moment. En Llull podria ser home i dona i això no és el més important, però em recorda que et cansaves que la gent pensés que eres gai. Llavors, parlàvem del masclisme que també existeix a l’esquerra alternativa, disfressat d’hiperfeminisme, és clar. Alguns fragments de la novel·la em fan riure perquè, és clar, no és a mi que em passen, però després hi ha un descripció que em toca i una ombra em trenca el somriure. Allò va ser real.

Sempre he pensat que tots els homes haurien de ser més com tu.

 

Anuncis

Deixa un comentari

