Una llista

D41-Comprar amanida cada vegada que vaig al súper, encara que sàpiga que acabarà florint-se a la nevera.

-Demanar taronges a la mare per acabar menjant iogurt cada vespre. O Petit Suís!

-Posar-me mitjons específics per anar a dormir. Però un de cada color per anar a treballar perquè no vull obrir el llum.

-Beure vi entre setmana, encara que em caigui com una pedra i me’n penedeixi l’endemà.

-Deixar les portes obertes dels armaris de l’habitació…per si hi he de tornar! Així ja no cal obrir-les.

-Llevar-me d’hora per arribar tard.

-Dur carmanyola a la feina, però menjar un entrepà de truita. Perquè m’agrada més.

-Guardar tiquets de compra del supermercat, per si mai he de retornar…Retornar, què? Fruita?

-Donar per perduda qualsevol cosa que fa cinc minuts que busco superficialment. I si és d’algú altre…dir que està, simplement, “extraviada”.

-Dir que no puc, quan realment em fa una mandra terrible fer-ho.

-Dir que no passa res, quan en realitat em posseeix una ràbia infernal.

-Tenir una agenda fàcilment substituïble per les notes de la nevera.

O un blog.

 

Un pensament sobre “Una llista

Deixa un comentari

