Promocions

Obro el correu des de l’ordinador, perquè si ho faig des del mòbil després no ho recordo. Vaig eliminant-ne un munt que he rebut a “Promocions”: restaurants de llocs diversos. Emplenar formularis per rebre’n publicitat era un costum estrany que teníem. No pensava que acabaria servint per retrobar-me amb estones que, d’altra manera, no recordaria.

Surto de casa per esmorzar perquè no hi ha cafè a casa. Em fa més mandra anar a comprar-ne que fer-lo a qualsevol terrassa de la Rambla, encara que sigui més car. Escric a la pissarra de la nevera una llista de coses per quan arribi el “moment súper” que a tot estirar, hauria de ser dilluns.

Al matí no m’agrada que la gent em parli o faci gaire soroll al meu voltant. Quan et fas gran, llevar-se serveix per anar tolerant-se a poc a poc. Per això em molesten les dues noies que s’han assegut al meu costat i parlen per a tota la terrassa. Una d’elles explica com cal tractar els tios. L’altra és educada. Després ha vingut un amic de les noies amb dos gossos i un d’ells m’ha llepat el colze. Cabronàs. La noia educada ha passat la renglera superior de les dents sobre el llavi inferior com dient “Ho sento”.  Això m’ha fet pensar que, de vegades, quan em molesta alguna cosa puc ser molt estirada. He escrit un whats per confirmar si, potser, tinc prou motius per ser-ho.

Un pensament sobre “Promocions

Deixa un comentari

