Imatges i ratlles

Una vegada vaig llegir un conte sobre un noi de Ceuta. Al port, de nit, borratxo, pixava de cara al mar. La brisa li retornava la seva essència; gotetes a la pell. Li feia gràcia i a ell, se li escapava el somriure. Al seu darrere, il·luminats (ja no sé si és el que vaig llegir o el que m’agrada recordar), els seus amics continuaven bevent, xerrant i rient sorollosament. Jo quan llegia aquelles ratlles, tancava els ulls i me l’imaginava davant meu, veient com li retornava el pixum als talons. I a mi, em feia riure. D’una manera, més o menys poètica, en una posició o una altra, a tots ens ha passat.

De tant en tant, durant les vacances em va retornant aquella imatge de felicitat.

Anuncis

Deixa un comentari

