La Defence Academy

tumblr_mvdeg1AmOd1svrh8zo3_1280

Anastasia Autumn

Quan plou, de vegades, recordo la Defence Academy. No va ser res que jo decidís, però tampoc m’hi vaig resistir.  La meva família d’acollida em va dir que la millor escola d’anglès del poble era en una acadèmia militar.

Cada matí, aturava el cotxe davant de la barrera de l’entrada, corria cap a la recepció sense paraigua, enregistrava el passaport i segellaven la meva entrada. Tornava al cotxe xopa, apujava el volum de Dusminguet i la barrera s’alçava. Quan arribava a l’edifici on fèiem classe, sempre ens rebia el Keith, que feia estona que havia arribat. No va aprendre’s mai el meu nom i al final ho vam deixar amb Alisandra. Costava de creure que aquell professor d’anglès hagués estat mai militar. Era un soldat no gaire de debò, com diria aquell.

Un dia va convidar tota la classe a casa seva. Encara recordo com de calentes tenia les galtes i que bé que vam menjar. Vam sortir de casa seva i vaig alegrar-me del fred que feia a fora. Quan vaig anar a Hamburg i vaig menjar patata amb salsitxa alemanya, vaig tenir la mateixa sensació.

Un pensament sobre “La Defence Academy

Deixa un comentari

