The Lunchbox

The-Lunch-Box-1

Mai he sabut cuinar. La meva mare diu que si hagués nascut a l’època de l’àvia, no m’hauria volgut ningú. Perquè ni sé cuinar, ni sé cosir. Alguna cosa per sortir del pas, però trobo que no tinc paciència. No és una cosa que em satisfaci això de ser una dona d’aquesta època. Ser d’aquesta època, de vegades, vol dir coses dolentes. Penso que moltes de nosaltres som d’una època que voldríem.

Tot això ho pensava mirant la pel·lícula índia The lunchbox. No m’agrada cuinar; en canvi, això d’escriure cartes… Entre llibres, a la mà, de manera previsible o inesperada. Si tu em cuinessis, jo t’escriuria molt.

Un pensament sobre “The Lunchbox

Deixa un comentari

