Interrupcions

3319805715_cce3e25b5e_m

 

Quan sopem, trosseja en tres l’última croqueta, i si pogués també ho faria amb l’última patata que té al davant. Va fent que sí amb el cap per seguir les converses, però ja fa temps que penso que ha de fer un esforç per ajustar-se a la normalitat. Fa com jo amb les cançons noves; repeteix les últimes paraules que ha sentit amb força, com si hi hagués estat atent des del principi.  Ahir li havíem de dir que mengés perquè quan se sent atret per alguna altra cosa, passa de tot. Vosaltres parleu, si jo us escolto!

Ell mirava la pel·lícula i jo hi parlava. Només va reaccionar quan al final vaig gairebé cridar:

-Cinema d’època,eh, pare!

Llavors, com si la meva interrupció fos ben rebuda, va girar una mica el coll, em va mirar rient  i va dir: -Cinema d’època, sí!

Moltes vegades li dic en broma si no va triar això de tornar-se sord.

Vivim carregats d’interrupcions, però una de les coses que admiro del pare és que sempre ha estat prou valent per trobar les seves pròpies interferències. Peti qui peti.

 

Anuncis

Un pensament sobre “Interrupcions

Deixa un comentari

