Hauràs d’empènyer

baixa

Guangzhou City Scape

En una banda de Taojin queden aquests carrers on hi ha els comerços locals i els nens dormen al terra de les botigues. Les dones grans badallen quan passes, ja ho veuràs, però si són joves potser somriuen tapant-se la boca com si haguessis fet alguna cosa extraordinària. Jo creia que als carrers de la Xina sempre hi hauria molta gent i que això m’atabalaria, però la veritat és que a Guangzhou tampoc n’hi ha per tant. Només trobarem riuades de gent a l’hora d’agafar l’autobús o el metro. És desagradable, però al final t’acostumes a empènyer.  Hauràs d’empènyer, eh? Sense vergonya!

Ara anem cap a l’altra banda. Quin canvi, oi?
Mira, aquí davant, hi ha el Garden Hotel. De vegades hi passo alguna tarda. Hi ha wifi i fan bon cafè. No està malament. Si me’l duen en un got de plàstic, faig veure que em molesta. Perquè penso que si fos clienta d’aquest hotel de ben segur que em molestaria. Ja saps que m’agrada fer coses estranyes. Darrere del Garden hi ha una avinguda plena de bars on sortim de vegades. Pots trobar qualsevol nacionalitat i és l’única manera de comunicar-te amb gent d’aquí si no parles bé xinès.
Sí, la primera vegada que vaig veure aquesta terrasseta també vaig pensar en Barcelona.
Deixa un comentari

