Now (pausa), I want to live (ràpid).

El Jake i jo tenim una relació no convencional. Ell té seixanta anys i en fa tres que viu a l’estranger. Per alguna raó estranya al cap de pocs dies de treballar junts, em va explicar com li agrada sortir de festa i follar amb dones xineses. No és una cosa que jo pogués esperar tot i que he de confessar que no em molesta.

Arriba els dilluns al matí, fresc com una rosa, però a la tarda sembla que hagin passat anys; està fos. L’excitació l’abandona i el deixa més arrugat.

Admiro la seva capacitat per fer amics a tot arreu, encara que no entenguin ni una paraula del que diu. Jo, en canvi, per a aquestes coses sempre he estat molt lenta. No sé per què. He compartit moltes coses amb algú i encara no sé si en realitat n’érem o no n’érem, d’amics. Suposo que si dubtes, és que no.

M’estranya que el Jake no vulgui tornar als Estats Units, si s’hi viu tan bé! Podria tornar i descansar definitivament de tant treballar. L’home italià del restaurant del districte, per exemple, sempre diu que està cansat de pensar en els diners: “Now (pausa llarga), I want to live (ràpid)”.

Deixa un comentari

