Olor de peix

Image

De cop i volta, feia olor de peix. Era una olor que jo li sentia al coll; just quan anava a fer-li un petó. No puc dir que fos desagradable però em va sorprendre la primera vegada. Vaig pensar que aquell dia, simplement, devia haver fet per dinar sardines, bacallà, sípia…

L’endemà, novament atreta per la curiositat, vaig apropar-me al coll…Tornava a fer olor de peix! No gosava demanar si aquell dia havia dinat sardines ja que tampoc volia ferir-lo. No pudia, però m’intrigava tant l’origen d’aquella fragància…Vaig preguntar simplement què havia dinat. Va dubtar uns segons i  la resposta no va satisfer els meus anhels. Van passar els dies i el ritual anava repetint-se, fent augmentar dia rere dia la meva sorpresa. Al final vaig desistir de trobar-hi cap explicació;  simplement, aquell home devia tenir un petit racó de coll connectat al mar. Amb el temps aquella aroma va acabar desapareixent i mai més m’he apropat al seu coll de la mateixa manera.

Deixa un comentari

