Risc

 “Tinker, tailor, soldier, spy”
Començar a escriure a la matinada comporta un risc. Però al capdavall aquest fet només es revela com a tal quan passa el temps. Qui sap si quan acabi, hagi valgut la pena.
L’espectacle sonor dels meus talons de tornada a casa m’ha recordat el meu fanatisme per les pel·lícules d’espies.  Una de les coses que més m’abstreuen del gènere és la perfecció de les sabates dels protagonistes. El moviment sobre el paviment pot explicar un assassinat, sense paraules. Aquesta nit, quan el carrer era tan desert que podia escoltar els meus pensaments, el so m’ha trobat a mi i he somrigut pensant quina mena d’espia podria ser jo. No tinc clar que l’ofici m’agradés, però anava pensant que m’agradaria, almenys, posar en pràctica un sistema complet de minúsculs gestos indesxifrables que  compartits, fessin capgirar una aparent realitat en calma.
Deixa un comentari

