m’agrada així

M’ha agradat sempre la gent amb incoherències personals, per irremeiables i no pas inconscients. Quan es dóna el segon ja no m’agrada tant. Però sí que és cert que em fascina la idea d’acceptar que és impossible conciliar pensament i acció al cent per cent i crec que en això t’hi vas trobant com més penses i més actues i et vas perdonant com pots. Suposo que l’èxit, si existeix,perquè si ho fa ha de ser per un mateix, rau en aproximar-se a l’equilibri. Quan trobes algú que és en el bell mig i de sobte riu perquè és incapaç d’explicar una cosa senzilla des del teu punt de vista, sospires.  S’excusa i  en aquest mateix moment li rendeixes admiració eterna perquè per afrontar aquest instant cal tenir més actitud que coneixement.
A mi m’agrada molt estimar la gent d’aquesta manera.
2 pensaments sobre “m’agrada així

  1. Increïble!!! M'agrada!! -No acostumo a navegar pel Facebook, moltes vegades et trobes al mig d'un excés d'informació absurda i simple, que transmet ben poca cosa. Avui estava cansat, apunt d'anar a dormir i per casualitat dins el grup de la UOC, veig el missatge "M'agrada així" de Pa amb Xocolata. Tinc que admetre que no es la primera vegada que visito el teu bloc, fa unes setmanes que hi vaig donar un cop d'ull ràpid i em va semblar interessant!! Moltes Felicitats!!! Ara mateix m'ha fascinat la senzillesa amb la qual expresses allò que veus o vius. Algunes vegades he intentat escriure un bloc… però quan el pensament i l'acció no van cap a la mateixa direcció creix la frustració. Et felicito una vegada més pels teus escrits. Crec que tens un gran talent literari i jo diria que un professor una mica excèntric de literatura Catalana també ho creia. Molta Sort!! 🙂

Deixa un comentari

