ja són les 12

S’ha llevat molt d’hora i apareix amb dos diaris. Riu perquè ja sap que li tornaré a dir per què el compra, que no m’agrada. Però ell no ha dit res del meu. Diu que també ha comprat pa i que si vull paté, mantega o formatge. I ja m’està fent el tallat de cafetera perquè sap que detesto el cafè soluble. Torno a l’habitació i m’adono que ha passat la cortina de matinada perquè la llum no em molestés. 
Quan a la tarda m’ha vingut a veure un amic li ha estat a punt de fer un entrepà i quan he marxat, com sempre, m’ha fet un petó molt fort. 
He de mirar de recuperar la mare.Tinc la impressió que en la relació del pare i jo, sempre ha estat una espectadora.

Anuncis

Deixa un comentari

