llit i taula

Al llarg de dos anys han estat deu dies junts. Ell va marxar a Itàlia.Ella va anar a veure’l però, de sobte, es va perdre l’interès, que és l’única manera com es pot perdre. Mesos després, ell li truca i me’ls trobo asseguts a la taula del meu costat, fent una aigua en un bar de Barcelona que es diu Machito.  Ja té gràcia.
La noia està empipadíssima i crec que, lluny d’incomodar-la per la meva proximitat, em cerca com a espectadora. El noi està tan atabalat, que a mi em fa una mica de riure. 
-Estic malament i això a tu t’importa una merda.-diu la noia.
-Doncs no entenc, la veritat, què és el que et fa sentir tan malament…
En aquell precís moment, no m’importa que ella vegi que sóc a la conversa realment. Sóc com l’apuntador i m’agradaria dir que és la seva gran oportunitat. Però no em veu, tampoc percep l’ocasió, la deixa escapar i torna a l’origen.
-No ho saps,ah,no ho saps?
Abaixo el cap.No ho farà mai.
2 pensaments sobre “llit i taula

  1. Què difícils i complexes que son les relacions entre dues persones. Sovint s’aconsegueix el contrari del que és volia aconseguir, un no sap com, però les coses s’arriben a complicar més i més. Normalment una persona observadora com tu, que s’ho mira des de fora ho veu mes clar i fàcil, però tampoc podem intervenir. Seria molt positiu poder adreçar-se a una persona de confiança per fer tasques de mediació, però el nostre propi orgull no ens ho permet. Som molt testarruts.Amb una mica més d’humilitat penso que tot seria molt més fàcil i millor.Tornar de les vacances i llegir-te de nou es un plaer… Moltes gràcies Elisenda.

Deixa un comentari

