triar

Quan arriba la Sanae sempre li pregunto que per què no porta les ulleres. De vegades la faig fora de classe per això mateix. Em sobrepasso però és la meva manera de mostrar el meu afecte.
Joan Perucho deia que les mares sempre clenxinen els seus fills amb colònia pensant que algun dia seran grans ministres. Però tinc els meus dubtes que totes les mares facin el mateix. I no les culpo. Els companys de feina em diuen que qui vol ensenyar no pot estimar els seus alumnes. A mi, de moment se’m fa impossible destriar una cosa de l’altra.
Anuncis

6 pensaments sobre “triar

  1. no és consol però crec que a vegades els nens que han sigut menys clenxinats són els més capacitats per ser grans en alguna cosa, les dificultats propicien el desenvolupament de sensibilitats especials.(a mi la clenxa me la feia l' àvia. la mare només es preocupava del corbatí dels dies de gala)

  2. Quan feia classes aquest era el gran debat: implicar-se emocionalment sí o no. No fer-ho és més còmode…però diria que menys gratificant. Cafelitus

Deixa un comentari

