tanca

La petita porta reixada del carrer de Sant Pere tancarà per sempre. Moltes vegades hi he anat amb la intenció de voler impressionar el meu convidat; ja mai més. Tant és que qui va descobrir-me el lloc ja no recordi els meus pantalons de ratlles, el meu recollit maldestre, els meus nervis;qui ho vol recordar sóc jo. Es fa estrany que aquest petit racó de somiadors de Sabadell tanqui. De vegades necessitem ajuda i els llocs són importants. 
Les seves amigues brinden i li desitgen sort en aquesta nova etapa.  Potser algun diumenge em podria obrir, encara que tan sols fos per una estoneta. Fa que no amb el cap. No m’ha agradat mai el te de roses però avui seria capaç de beure’n a dojo.
Anuncis

Un pensament sobre “tanca

Deixa un comentari

