serenor

L’observació sense judici és una cosa dificilíssima de fer. Per això, de tant en tant, i no només per això, m’agrada recuperar les amistats que em queden lluny. Sempre és més fàcil erigir-te com aquell que voldries ser fora de context. És impressionant com ets capaç de confessar-te amb gent que a penes et coneix, suposo que per això mateix. Seran incapaces de jutjar-te i això de vegades és tan necessari…
És així com arribo fins a la Karma i l’Anna que tenen prop de l’edat de la mare i que em demostren que fer-se gran és fer-se més serè. Anit ja em van dir que tinc un racó de pensament a Barcelona, i els prenc la paraula.
Un pensament sobre “serenor

Deixa un comentari

