què som

2914346808_f39de54540_b.jpg
Fred Miranda
Rebo amb il·lusió que algú hagi trobat el meu bloc a la xarxa i vulgui comptar amb mi per un projecte petit on podré parlar de llibres que poden aconseguir-se a les biblioteques o de franc (intercanvi). Com sempre, és una d’aquestes feines que sumo a la que em permet sobreviure. Últimament tinc la impressió que és només la feina de professora i correctora la que em permet suportar les moltes altres que em fan llevar cada dia amb un somriure. Crec que arriba un moment a la vida (grandiloqüència) que a tots/tes ens és difícil trobar què és el que som realment. M’agrada pensar que no és necessàriament per allò que cobro. 
Gràcies, Ferran.
Anuncis

3 pensaments sobre “què som

  1. Uix…malament aniriem si fos per allò que cobrem…la gràcia és fer-ne moltes i diverses, cobrant i sense de manera que així et pots definir de la millor manera possible: sóc la Bet (i punt).

Deixa un comentari

