El túnel

Avui he començat a llegir El túnel, d’Ernesto Sabato, gràcies al José Luis que m’ha salvat d’aquesta època amb dificultats per sentir-me atreta per cap llibre. De vegades em passa i aleshores em fa vergonya escriure. Com si algú m’hagués tret legitimitat. Faig confiança en aquest llibre. I li faig perquè quan la noia del taulell l’ha anat a buscar al magatzem m’he sentit important. Va a buscar-lo a les catacumbes per a mi, he pensat.
No és un mal començament, no és un mal començament.
4 pensaments sobre “El túnel

  1. Jo ahir et deia, però es veu que l'internet del veí no em va deixar acabar de publicar el comentari, que a mi em va agradar El Túnel, una bona tria. I que em recomanis lectures, que jo també fa uns mesos que no l'acabo d'encertar. Petons guapa!

Deixa un comentari

