egoista

0406-echo.jpg
Foto: Monica Denevan
No sé quina és la meva pretensió, potser que aquestes línies alguna vegada puguin ser considerades novel·la històrica. Sóc egoista i ho pots veure en tot el que escric. Repasso entrades i me n’adono que tot i treballar perquè la meva invenció sigui alguna cosa semblant a creació sempre s’estructura des del jo sense gaire originalitat. Espero incloure molts altres en aquesta primera persona. No sé cap altra manera d’entendre el que m’envolta.
És obvi que no escric només per a mi, no conec ningú que escrigui per a ell mateix. Escriure el que penses no és una mica inútil? Per què collons vols escriure’t a tu mateix? Que no t’escoltes? 
6 pensaments sobre “egoista

  1. jo, repassant les teves entrades, veig un punt de vista ampli i una mirada intel·ligent sobre el món. no se si existeix res més enllà dels nostres límits, per tant em sembla normal que tot comenci i acabi en tu. suposo que en aquest sentit tots som egocèntrics.a mi m'agrada molt veure allò que t'envolta a través del que escrius elisenda.

  2. és una bona lectura!potser, però, si ho comparteixes algun dia ( estic segura que ho faràs o ja ho fas) hi trobaràs una dimensió psicològica molt més enriquidora.És clar, és només la meva opinió.

  3. Vols dir que l'honradesa d'expressar-te en primer persona, fent evident que és el teu punt de vista, no és un exercici de franquesa? I tranquil·la, que dins d'aquest "jo" teu, hi ha moltes persones… o ets sempre, invariablement, la mateixa a tothora? Per cert, ho aprofito… ens veiem, o què?? petó

Deixa un comentari

