viatge en el temps

M’agradaria que algú m’expliqués per què no podem viatjar en el temps. Parlo de la possibilitat, no del desig.

Una vegada quan anava èbria vaig poder convèncer dues persones que això era possible.Llàstima que quan una està sòbria no recordi tan fantàstiques teories. Una amiga que és física em va aconsellar que abandonés la idea, o em prendrien per boja. En canvi, anit va obrir-se una nova esperança per a mi i vaig saber que Einstein també creia que això era possible.
Anuncis

3 pensaments sobre “viatge en el temps

  1. viatjar al futur d' acord. però, i si anem al passat i matem al nostre rebesavi, què passa?en qualsevol cas, pel que fa a qüestions de temps, és millor parlar de possibilitat que parlar de desig.

  2. Molt suggerent el tema Elisenda. T'hauries de llegir el llibre de Stephen Hawking "l'univers en una closca de nou" especialment el capítol que parla de "la història del temps" (ara no te'l sabria explicar…)Tota manera jo només et sabria donar una explicació idealista i no pas física..Una abraçada!

  3. Si fos possible estaríem plens de visitants del futur que ens vindrien a veure com si fos un parc temàtic. O que vindrien a passar unes vacances a la Costa Brava del seu passat sense haver-se de posar una crema solar factor 3000 🙂

Deixa un comentari

