chumba-chumba

Foto: Publicitat de Pachá València “te regalamos unas tetas nuevas”, 2008
Un taxista de Sabadell em comenta que viu amb por els serveis a la zona hermètica de la ciutat. Ja ha estat apallissat per dos nenets i només desitja que la Tatiana, la nena de la foto que duu al panell del cotxe, no se senti temptada per les llums de neó en un futur. Que no sigui una d’aquestes noies que em va assenyalant per la finestra. Tot és matisable però és innegable que m’entendreix el seu discurs.
Coincideixo amb ell que la sedació i la competència estètica ferotge s’ha convertit en estímul per a molta gent. 
Us confesso que marxo d’aquest racó fosc de la ciutat amb la sensació d’haver estat sotmesa a un aparador de carn i lluentons. Què em va ensenyar a mi el chumba-chumba?
4 pensaments sobre “chumba-chumba

  1. El més terrible de la teva història és que és una realitat molt més propera del què ens pensem. A vagades quan munto i desmunto el món envoltada del meus, quan divago i especulo cap on hem d’anar tot compartint unes birres en un bar, de sobte miro per sobre del mur que sense voler he construït en el meu gueto, i me n’adono que hi ha tants llenguatges per entendre la vida que m’espanta….i després penso…què hauran fet els seus mestres i les seves famílies perquè hagin desenvolupat una cultura tant diferent a la meva??després tot aspirant el fum del meu cigarret reflexiono, segurament la culpa no és només d’ells….sinó tot el que ens envolta, és massa poderós i enlluernador per resistir-s’hi….. la culpa no existeix unilateral, és compartida…..si és que existeix la culpa, clar…..però aquest, és ja, un altre tema…..mil petons Senda!!

Deixa un comentari

