cap, cor (i ovaris)

No us vull enganyar. M’estimo L’Altraveu. Pot ser que amb això alguns hi vegin una intenció. La resta saben que si ho escric és perquè ho necessito. El Jesús m’acaba convencent perquè cedeixi a la pregunta “Cal que ens tornem a presentar?”. A mi el Jesús, em cal. Vaig molt llençada i ell em frena.

Li dono la raó quan em diu que un projecte que surt de fora, ha de comptar una altra vegada amb el carrer per revalidar-se. Però ja us avanço que amb el cap i el cor decideixo seguir reivindicant que hi hem de ser. I això no és una decisió unilateral sinó un posicionament fort i molt arrelat que ja comparteixo amb tothom.

Amb els temps que corren, sóc conscient que el màrqueting no està fet per als discursos, sinó per a les imatges i per fantasiejar amb frases simplistes. Però el necessitarem , també. A part, però, hem de seguir fent el que ja sabíem i, per damunt de tot, explicar-ho. Que no som només una postal. Que això els altres ja ho han fet.

Anuncis

Un pensament sobre “cap, cor (i ovaris)

Deixa un comentari

