i sota els arbres, no res.

Acabo Pandora al Congo amb algunes frases per recordar i amb la sensació que Sánchez-Piñol ens pren el pèl quan escriu. 
La qüestió és que en una de les pàgines trobo que “la memòria és com una dona eternament prenyada: plena de capricis”. I he hagut d’aturar-me.
Fa una setmana que he retrobat un amic que feia 5 anys que no veia. I sí, és curiós el que recordava del desaparegut. De vegades aquests capricis que diu en Sánchez-Piñol són els mecanismes que converteixen les persones en personatges universals.

Necessito urgentment algun llibre per devorar. Si pot ser algun vostre per poder-me’l  deixar, molt millor!

Anuncis

7 pensaments sobre “i sota els arbres, no res.

  1. Novela negra del Massimo Carlotto. Molt recomanable. És perillós perquè enganxa. Te bastanta cosa traduïda al castellà… Mmm, no et puc deixar res perquè he anat de prestada. Petons!

  2. Si vols més novel·la negra italiana: La Òpera de Vigàta d'Andrea Camilleri. Un retrat de la Sicilia més profunda amb l'estil del Camilleri. Fins i tot te'l podria deixar…p.d. No llegeixis la pell freda fins d'aqui un temps. Et semblaria que en Sánchez Piñol encara et pren més el pèl…

  3. A mi em recorda molt al Nepal Los vagabundos del Dharma (els pòtols místics en un altre temps) de Jack Kerouac…..és molt curt i el tinc, però li tinc molt carinyuuuuu…NamastéPer cert, sóc la Girbix…..hehehhe…..

  4. em va passar el mateix amb pandora al congo. algunes frases marcades i la sensació que tot és molt simple. t' ha agradat?també coincideixo amb el comentari que et recomana no llegir ara la pell freda perquè et sentiràs doblement enganyada.i com que no estic aportant res provaré de recomanar un llibre. a mi em va agradar molt "el coronel no tiene quien le escriba" que també és molt curt, i te'l puc deixar. sinó "tierras de poniente" aquest, però, no el tinc.

Deixa un comentari

