Madrid-Malta-Barcelona

Hi ha amics de moltes naturaleses.

Per exemple, jo en tinc un que de bon principi vaig saber que odiaria i crec que de manera estranya he après a estimar. Viatja des de Madrid a Malta i arriba en vaixell i  moto sota el braç a Barcelona. Em truca i em diu que està fent una cervesa a la Plaça Reial.
El sobrecarrego de preguntes: me avisas ahora, qué haces aquí. I excuses: tengo que trabajar tío, tengo una reunión, joder.  Ell amb la seva dèria per recitar fragments de literatura -és així encara que sigui poc creïble de cara a la ficció- me’n llença un de Borges per il·lustrar l’escena, segurament arrapapat a la cadira d’una terrassa imaginària:

“Si pudiese volver a vivir, viajaría más liviano”.

És un cabró.

2 pensaments sobre “Madrid-Malta-Barcelona

Deixa un comentari

