el meu ex

 

Hi ha una trucada terrible que en algun moment de la teva vida arriba.
 
El teu ex vol quedar amb tu per fer un cafè.
 
I a qui li importa el cafè en aquests moments? Tots dos sabeu que serà una estona on el ferit ve amb tot l’arsenal de casa, el deixarà sobre la taula, dirà fet i fet que tot ha canviat tant que fins i tot ha oblidat que els dos vau estar junts perquè ara veu la vida molt diferent. Clar, s’ha posat unes ulleres de pasta negra. Va a cada sessió de discoteca farcida de guiris que la generosa Barcelona li ofereix. Però com voleu que no em senti culpable si jo l’he abocat a aquesta deriva moderna? Ell segueix parlant i jo em sento com el gran Homer dels Simpsons. El seu cap ha esdevingut una hamburguesa.

Li faig dos petons i sí. M’ha mentit. La mateixa colònia que fa quatre anys.

Foto: http://www.flickr.com/photos/victornuno/1463925617/

Deixa un comentari

