dolor

La sang té un color intens que mai esperes. Lluny de les ficcions, s’espesseeix i s’escola tràgicament, lentament entre els dits. Vull que sigui una nit.

Esberlament a bord.
Les dents maquen els meus genolls i els meus sanglots teixeixen un fil infinit i fràgil que els uneix amb la meva boca. 
La meva boca que plora s’ha apoderat del meu rostre. Els meus cabells sobre els turmells, arrapats amb les meves mans, la voluntat de refermar que encara sóc un ésser humà.
Sento els esgarips d’alguns dels meus companys, els entrebancs, les botes fermes, el poder immediat de decidir el futur de l’altre.
Com puc deslligar el dolor d’això per explicar al món de manera objectiva que ha estat Israel?

—Efectivament, no hi haurà pau fins que no hi hagi justícia. Contra l’assalt a la flota solidària amb Gaza. Prou impunitat!

2 pensaments sobre “dolor

  1. D'impunitat per suposat que n'hi ha d'haver prou!!!Però, ja està bé! Del que n'hi ha d'haver prou és d'Israel!!! Què sempre ho diem amb la boca petita perquè és el "políticament correcte" i jo dic: NO!!! PROU!!!Són uns assassins en tota regla! I uns interessadísims bel·licistes! I… moltes més coses! (faré un esforç de contenció i seny)Que em titllin d'antisemita si s'escau, però cal plantar-se d'una vegada davant aquesta gent! El que està passant des de ja fa més de 40 anys és absolutament intolerable i indignant! PER L'ABOLICIÓ IMMEDIATA DE L'ESTAT ISRAELÍ I LA REPOSICIÓ DE TOTS ELS DRETS AL POBLE PALESTÍ!

Deixa un comentari

