abans i ara

de cop i volta vaig deixar de mirar la televisió amb la família, vaig canviar l’emissora del cotxe, vaig començar a deixar de posar-me talons, vaig deixar d’anar a l’Hermètica i maquillar-me com una porta, vaig deixar de beure i drogar-me compulsivament, vaig deixar d’estar en silenci, vaig desafiar tot allò que em semblava monolític, vaig començar a dubtar de les notícies, vaig fer trontollar la meva feina per a tota la vida, el meu nòvio per tota la vida i vaig descobrir que hi havia una altra realitat que havia estat davant de mi tot aquest temps.
Ara torno a mirar la televisió amb la família, m’atreveixo a posar l’emissora d’abans, em poso talons quan em ve de gust, podria deixar-me caure per algun lloc de l’Hermètica sense autoflagel·lar-me, m’embriago fàcilment, aprenc a estar en silenci, m’encurioseix tot allò que pot ser monolític (sobretot si s’ho creu realment), dubto de les notícies, fins i tot de les dels meus, goso enamorar-me ( imagineu fins on arriba l’atreviment!).He perdut la vergonya, m’importa un rave.
Quan els principis assoleixin empresonar-nos estarem doblement caçats.
Anuncis

3 pensaments sobre “abans i ara

  1. La dimensió del abans i ara guanya profunditat amb els anys. La realitat del teu propi jo canvia constantment i hom la percep diferent en la relació amb l’entorn.I és que la vida és un viatge en canvi constant, nosaltres i la realitat estem en transformació permanent. El més intel·ligent és el que sap adaptar-se millor a tots aquests canvis i el que sap acceptar-los com a part del joc.Bon cap de setmana, Elisenda!

Deixa un comentari

