I promised, too

Plomes, llavis vermells, perfum i soroll de talonets maldestres posats poques vegades. Una cara estranya al mirall i uns nervis que recorren l’espinada. Una columna a la pàgina 35 i mil gràcies per comptar amb la meva engruna en aquest projecte, però sobretot en un altre més important que no es veu i que cada vegada em té més encisada.
Dilluns es presenta la guia Go!BCN a LuzdeGas. Tothom està emocionat i nerviós i tinc la percepció que és una situació de corredissa controlada. Conec de poc la Mireia, el Carles, el Fran, la Ivette i la Natàlia però els miro com si no hi fos i no em veiessin, amb admiració.
La gent que més estimo hi serà. Fins i tot la que no tant, també.
Si voleu venir, jo estaria molt contenta de veure-us, això segur.
Actuació de Simonal Bie (ritmes africans), Flautopia, Pau Vallvé (l’exEstanislau Verdet), David Ordinas (“El Broadway desconegut”, tast del seu musical, actualment en cartellera) i Wadalupe BCN (flamenc). I com a mestra de cerimònies, la Mercè Martínez (“Porca Misèria”, “Ventdelplà”)

Més info:

http://www.facebook.com/home.php?#!/event.php?eid=110843655624230&ref=mf

Invitacions i assistència
barcelona@laguiago.com o envieu-me un correu, que fa molt que no ens diem res!

Un pensament sobre “I promised, too

  1. Espero que sigui el començament d'una llarga amistat…. Jo t'estic molt agraïda per la teva aportació (és importantíssima!!!)M'en alegro molt que també estiguis emocionada, estic contenta de poder compartir aquest moment. PD1:ja em perdonaràs les faltes,jejejejePD2: T'has deixat a la Ivette, tot i que no hagueu coincidit gaire, també s'ha involucrat al màxim.

Deixa un comentari

