un sofà

Em pregunto què passaria si.
Però si no ho fes em trobaria preguntant-me què passaria si no/sinó.
Potser aquest sofà de Rothko m’ajudi.
Un pensament sobre “un sofà

  1. avui he penjat un quadre al pati.per dormir m' acompanya un dibuix de l' aprenent de Klimt que ahir em va portar fins a aquelles tardes on seia sobre tres graons de fusta i observava, entre essències de trementina, formes i colors.n'he trobat un dins del desordre i l' he penjat. a l' habitació no. és egoista i el fa avorrit. al passadís el tràfec no ens permet parar. no s' ho mereix. al menjador resta exposat a tots els venedors de catifes, enciclopèdies i mons millors que piquen a la porta encorbatats. i la cuina i el lavabo em semblen massa poc puerils per a la meva estimada tela. el meu quadre.ara, per la pluja i el gebre el tapo, quan el sol enlluerna procuro fer un xic d'ombra i quan passa vent m' agrada veure com vola.anònim

Deixa un comentari

