prejudicis

Se m’acusa de prejudici, jo que ja tenia assumida la comdemna
Amb tot, segueixo defensant que el món pot dividir-se
entre lectors i no lectors
Seria impossible concebre el meu món sense ficcions literàries,
quan he anat massa de pressa
només un llibre ha estat capaç d’aturar-me,
quan creia perduda la meva sensibilitat 
només un llibre ha estat capaç de retornar-me-la
Ja em direu si no em puc permetre tenir algun prejudici per compensar l’agraïment
Anuncis

2 pensaments sobre “prejudicis

Deixa un comentari

