una història que va explicar-me una amiga meva

Aquella nit van sopar en el seu restaurant preferit i va descobrir que ell no era capaç d’ acabar-se una ampolla de vi blanc, ni tan sols de compartir-la.Que ho hauria de fer ella.
Un home que compta els radis de la seva bicicleta i que viu enganxat a un cronòmetre segurament ha de tenir un gran mèrit. Però no saber apreciar un vi blanc a les 22’30 de la nit d’ un dimarts, fitar-la estranyament, sorprendre’s pel fet que podia acabar-se una ampolla de vi sense acabar panteixant, no felicitar-la pel cul que li feien els pantalons, no entendre per què la gent comparteix escrits, poemes, perquè fuma (cal una explicació a això???!!! ) segurament el feia l’ home més detestable que havia conegut. Colló! Que no s’ havia adonat que ella era una egocèntrica i que necessitava atenció a tothora!

El final de la història, segons m’ explica la Júlia és que el noi va resultar ser un noi amb molts molts principis però res més.Colló (dic jo ara) quin conyàs!

Foto: Lo Alonso.
8 pensaments sobre “una història que va explicar-me una amiga meva

  1. De què et serveixen els principis si no els poses a la pràctica?!… Digues-li a la Júlia que gràcies per tancar la història, els finals oberts mai m'han agradat. I com em va dir un dia una amiga meva, els finals oberts són de covards i la gent covarda no mola!

  2. De fet, per això se li diuen principis, perquè estan a la porta, però no la creuen, com a molt, marquen un camí. Un camí que tot sovint, mena lluny de la porta que es podia creuar.

  3. Farem una cosa: és que no domino gaire el tema blogs, i no és plan posar dades aquí. No he trobat la possibilitat de contactar.Ho sento, no hi tinc gaire més traça. Ens refiem de les persones, ok?Demana-li a en Jordi Mas pel Pau, ell t'orientarà.

Deixa un comentari

