POESIA

La invencibilitat és l’ aniquilació del “jo”, la victòria sobre la racionalitat del temps.
Pensa-ho i pot ser per a tu un paisatge, per a mi un orgasme o per a ell llevar-se de la migdiada…

És això la poesia. Il.lumina la flor que ja tenies al balcó, l’ edifici que has tingut tota la vida davant de casa… Com quan em descobreixes una piga i de cop i volta em mires diferent, o quan amotlles tot a dos versos que acabes de llegir i no pas al contrari.
A la xerrada d’ anit vaig comprovar que els meus records no són l’ ombra de cap realitat, el Josep-Lluís Badal m’ impressionarà sempe que el trobi i ell farà com la poesia, descobrir que el més fascinant està passant ara, ahir.

Anuncis

Deixa un comentari

